Moppenleverancier.nl

Lach iedere dag!

Klantvriendelijkheid op het vliegveld

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief
 

Een drukke RyanAir vlucht is geannuleerd. Toch is er één assertieve hostess, echt niet op haar mondje gevallen, aan het werk met het overboeken van een lange wachtende rij passagiers.

Plotseling duwt en wringt een boze passagier zich zijn weg naar haar desk. Boos kletst hij zijn ticket op de desk en zegt: "Ik MOET op deze vlucht zitten en het MOET eerste klasse zijn!!!"  De hostess antwoordt: "Sorry mijnheer, ik zal u met veel plezier helpen, maar eerst moet ik de mensen die voor u waren verder helpen, dus, als u achteraan wil aanschuiven dan zal ik u straks met veel plezier helpen."

De passagier is niet onder de indruk.

Hij vraagt vervolgens zéér luid, zodat de anderen in de rij achter hem hem konden horen: "HEBT U ER ENIG IDEE VAN WIE IK BEN!!!"

Zonder aarzelen nam de hostess glimlachend haar intercom microfoon: "Mag ik even uw aandacht alstublieft", weergalmt haar stem door de volledige vertrekhal, "we hebben hier een passagier aan Gate 14 DIE NIET WEET WIE HIJ IS. ALS IEMAND HEM KAN HELPEN OM ZIJN IDENTITEIT TERUG TE VINDEN, GELIEVE NAAR GATE 14 TE KOMEN!"

Terwijl de mensen in de rij achter hem hysterisch beginnen te lachen, loopt de man hoogrood op, staart naar de hostess en roept luidkeels: "FUCK YOU!!"

Zonder blikken of blozen lacht de hostess en zegt: "Het spijt me, meneer, maar daarvoor moet je OOK achteraan aansluiten."